مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط وتبادل تجربیات بین دبیران محترم مطالعات اجتماعی کشور

مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه

اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط وتبادل تجربیات بین دبیران محترم مطالعات اجتماعی کشور

تفاوتهای من ورئیسم

تفاوتهای من ورئیسم 

وقتی من یک کاری را دیر تمام می کنم من کُند هستم 

وقتی رئیسم کار را طول می دهداو دقیق وکامل است.  

وقتی من کاری را انجام ندهم من تنبل هستم  

وقتی رئیسم کاری را انجام ندهداو مشغول است.  

وقتی کاری را بدون اینکه از من خواسته شود انجام دهم من قصد دارم خودم را زرنگ جلوه دهم  

وقتی رئیسم این کار را بکند او ابتکار عمل به خرج داده است.  

وقتی من سعی در جلب رضایت رئیسم داشته باشم من چا‌بلوسم  

وقتی رئیسم رئیسش را راضی نگه دارد او همکاری می کند. 

وقتی من اشتباه می کنم من نادان هستم  

وقتی رئیسم اشتباه می کند او مانند دیگران یک انسان است. 

وقتی من در محل کار نباشم من در حال گشت و گذار هستم 

وقتی رئیسم در دفتر کارش نباشداو مشغول انجام امور کاری است.  

وقتی یک روز مرخصی استعلاجی داشته باشم من همیشه مریض هستم 

وقتی رئیسم در مرخصی استعلاجی باشداو حتما خیلی بیمار است.  

وقتی من مرخصی بخواهم باید یک جلسه دلیل وتوجیه بیاورم 

وقتی رئیسم به مرخصی برود باید می رفت چون خیلی کار کرده است.  

وقتی من کار خوبی انجام می دهم رئیسم هرگز به خاطر نمی آورد 

وقتی من کار اشتباهی انجام می دهم رئیسم هرگز فراموش نمی کند.

 

 

 

پاسخ آموزش و پرورش به نقد بخش تاریخ کتاب مطالعات اجتماعی

 بارگذاری ...

گروه مولفان مطالعات اجتماعی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در پاسخ به خبر «اشکالات کتاب تاریخ پایه هفتم زیر ذره‌بین یک استاد باستان‌شناسی» که روز سه‌شنبه از طریق این خبرگزاری منتشر شد، پاسخ داد.

به گزارش سرویس «آموزش وپرورش» ایسنا، در پاسخ گروه تاریخ در مورد نقد بخش تاریخ کتاب مطالعات اجتماعی پایه اول متوسطه (هفتم) آمده است: سطر ۳، صفحه ۱۰۱: ایراد و اشکال وارد نیست عبارت کاوش‌های تاریخی صحیح است؛ زیرا مخاطبان کتاب هنوز چیزی درباره دو مفهوم تخصصی « دوره پیش تاریخی» و « دوره تاریخی»، نخوانده‌اند و بنابراین واژه تاریخ در این‌جا به مفهوم عام آن یعنی گذشته (بدون تفکیک دوره بیش تاریخ و دوره تاریخی) به کار رفته است و در ادبیات تاریخی رایج است.

ادامه مطلب ...

تاثیر ذکر بسم الله در گوشت حیوانات:


پروفسور خالد سخنگوی گروه 30 نفره دانشمندان علوم پزشکی در کشور سوریه گفت: تحقیقات 3 ساله روی اختلاف گوشت حیوانات قربانی شده با ذکر "بسم الله" با گوشت حیواناتی که بدون ذکر این واژه مقدس ذبح شده اند نشان می دهد در گوشت قربانی هایی که بدون ذکر "بسم الله" ذبح شده اند، لخته خون و باکتری و میکروبهای در حال تکثیر دیده می شود. اما این موارد در گوشت حیواناتی که با ذکر "بسم الله" ذبح شده اند، مشاهده نشده است.
یادم میاد یکی از دوستانم چند سال پیش می گفت تو اینترنت دنبال یه تحقیق می گشتم برای پایان نامه ام، به یک مطلب برخورد کردم در مورد "تاثیر نذر و دعاکردن بر روی نذر و غذا" و به نتایج قابل توجهی در این زمینه هم رسیده بود.